logo_aa
pasek
pasek
logo
car
logo

                                                                                                                               <<<  poprzednia 

         Montujemy blokady skrzyni biegów TYTAN DIPOL oraz BER LOCK.                                                                                 
        
        Obydwie blokady działają na tej samej zasadzie, tzn. blokują lewarek zmiany biegów w pozycji biegu wstecznego
          (z wyjątkiem skrzyń automatycznych gdzie blokuje się w pozycji parking), za pomocą trzpienia stalowego.
                                                                                                                                                                                                
        Blokada składa się z wspornika, który jest trwale zamocowany do nadwozia samochodu, za pomocą śrub zrywalnych,
         (tzn. takich które dokręca się do momentu aż zostanie zerwana część łba, co uniemożliwia ich późniejsze odkręcenie),
         zamka zatrzaskowego, oraz trzpienia stalowego -który to wkładany do zamka umieszczonego na wsporniku
         blokuje lewarek zmiany biegów.
        Trzeba nadmienić, że we wszystkich współczesnych samochodach, wspornik, (zazwyczaj w postaci ramki), mocowany
         jest  do karoserii za pomocą oryginalnych śrub lub istniejących otworów, tak że montuje się go bezinwazyjnie, przez
         co można zakładać go na gwarancji samochodu.
          

                                                                            

            Różnice:  

       Blokady TYTAN-DIPOL, w trzpień, mają wbudowany zamek firmy GERDA, przez co, po zamontowaniu w samochodzie,
         jest  widoczny jeden większy otwór (ok. 3cm).  Przykłady:

                                                                                                                                                                                            
                                                           




                                                                                  

         Blokady BEAR-LOCK, mają osobno zamek, i osobno trzpień, przez co, po zamontowaniu w samochodzie, są dwa otwory
           (po ok. 1,7cm), jeden do włożenia trzpienia, druki na klucz.  Przykłady:    


                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            


                                                                                                                                                                               
                Nowy typ blokady BEAR-LOCK, nie posiada wyciąganego trzpienia, ma natomiast tzw. stacyjkę, w którą to po
               włożeniu klucza i przekręceniu w prawo - blokujemy lewarek skrzyni biegów, a w lewo uwalniamy.
               Z uwagi na specyficzną budowę blokady, (brak sztywnego trzpienia), stacyjka może być umieszczona w dowolnym
               miejscu, w okolicy lewarka (oczywiście ustalonym przez producenta), przez co obsługa blokady jest bardzo wygodna.


                                                                    
Twoje-Miasto
© Twoje-Miasto Sp. z o.o.